Dramblio ausys | Nuomonė | telluridenews.com

Dramblio ausys |  Nuomonė |  telluridenews.com

Tai ledinėmis, giliomis žiemos dienomis, mėlyno šešėlio pasaulyje, kai nuo aukštų kalnagūbrių kyla sniego užuolaidos, o važiuojamojoje dalyje šoka dreifai, žiba kristalai, gelia skruostus, kai ryto saulė prasiskverbia pro varveklius, kabančius eilėje nuo karnizas, priešaušrinis oras, traškantis nuo šalčio, pridedant dar vieną drebulės gabalą prie malkinės krosnies, švilpiančio virdulio, kuris šiais laikais yra tik svajonė.

Liepa ir žiema, kaip sako senas pjūklas, yra du sezonai. O liepos ketvirtąją vis dar sninga.

Dviejų takelių juosta susiaurėja nuo eglės ir vingiuoja į aukštą baseiną, kurio šonus suformuoja trumpai nupjauta aksominė antklodė, praeitais metais žiemojusios avys, miško pakraštyje stūksanti namelis be stogo. . baskai.

Tiesia juosta per arnikos pievas vingiuoja namo dydžio riedulių kratinys, virš jų stūkso masyvi supuvusi uola, pasigirsta pirmasis ūžesys.

Asiūkliai šukuoja masyvus į pietus ir nėra laikomi grėsme, juda kaip ir į rytus. Ne taip artėjantis lietaus šydas, dengiantis greitkelį, vingiuojantis toli žemiau esančios perėjos balnu, grindinys dabar šlapias ir spindi. Aukščiau esančioje keteroje susirenka ląstelė, kuri tamsėja ir nusidriekia uolomis. Jūros ošimas. Temperatūra nukrenta lentelės gale. Bus atsitraukimas.

Grįžęs miško pakraštyje, tarp pelargonijų ir ošių pomiškių, kantrus stebėtojas. Viena debesų grupė išsisklaido, kita susilieja. Pusvalandis ramių diskusijų apie orą. Lietaus užuomina. Jei pasiliksime, gali kilti problemų. Jei eisime, gali būti dvigubai. Didelis mėlyno dangaus gabalas. Mes einame.

Paimkite du: Atgal į riedulį, tarp uolų vingiuoja nedidelis takelis, vedantis į stačios žolės koridoriaus papėdę, pakeliui į mūsų trokštamą terasą. Maršrutas eina žaidimų takais per išsibarsčiusius konglomeratų blokus. Keliai siauri, bet apledėję, žemė lipni nuo pastarųjų liūčių, pasiruošusi priimti pado kraštą.

Lipti yra sunkiau nei laiptais, lengviau nei kopėčiomis. Viena iš mūsų grupių susiduria su akrofobija, tačiau pasodindami ją tarp mūsų užtikriname, kad kažkas visada būtų šalia mūsų, neleidžiame jai per daug žiūrėti į parodą, daug padrąsinimų ir nuolat judame kojas. greitai išeiti ir nedidelė šventės pergalė. Po mažų pergalių seka kitos.

Į pietus perėja vėl atrodo sausa, pro eglynus pravažiuoja ir dingsta maži automobiliai, į pietus veda greitkelis į kanalizaciją. Virš mūsų debesų bazė vėl leidžiasi žemyn ir jaučiamas silpnas pabarstymas. Nebijome lietaus.

Kitas mūsų grupės narys – į pensiją išėjęs botanikas, kurio entuziazmą išlaisvina lauko gėlės; jo nuostabos šūksniai ir dažni sustojimai atsiklaupti ant rankų ir kelių, kad atidžiau apžiūrėtų žiedlapių ir lapų struktūras, pakankamai ilgai atitolino pasirodymą, kad nervingesni komandos nariai pritrauktų jį pažadėdami fiktyvias gėles priešais. juos. Akivaizdu, kad šio vaikino niekada netrenkė žaibas. Audros debesų triukšmas nėra pakankamai toli, kad būtų patogu. Toliau važiuojame per plynaukštę, nusėtą didelių stalo uolų iki tolimesnio krašto, tada matome po mumis esančias uolas – griūva žemė, kyša aukštų medžių viršūnės – važiuojame į kairę, leidžiamės į didelį baseiną.

Mūsų langas užsidaro, dangus tamsėja, tačiau yra blogesnių vietų nei nusileisti į braškių ir mėlynių varpelių dubenį. Mūsų planas kilti į kitą slėnį, kad ir koks būtų kviečiamas, spalvingas ir švelnus, nušveitas ir vėl bėgame už medžių. Purpurinė purpurinė lyguma su dramblio ausimis yra žieduota, o nusistovėjusiu briedžių taku galima pasiekti eglę, vėsius šešėlius, leidžiantis žemyn, takas dabar nupintas, virš nuvirtusių rąstų, leidžiantis stačiu mediniu šlaitu tarp dviejų didelių uolų. Sekame briedį; jie yra protingesni už mus ir žino vienas kito gudrybes.

Atsargiu žingsniu šlaitas netrukus palengvėja ir atsiduriame dar vienos pelkėtos pievos pakraštyje, dar vienoje Dramblio ausų šalyje. Ateiname prie nedidelio rąstų lieptelio, kuris sugrąžina mus į seną kelią, kuriuo ėjome ryte; mūsų kilpa uždaryta.

Grįžkime į sunkvežimį, žemės riešutų sviestą ir želė ant bagažinės dangčio, šalia tvenkinio, atspindinčio besisukančius debesis, kurie neleidžia mums judėti. Išnaudojama galimybė važiuoti dviračiu namo ir nuspausti pedalai, kol kojos dar nespėjo atsigauti po žygio.

Tai protarpiais, šaltu, siaučiančiu lietumi, važiuojant daugybe grįžtuvų į ežerą, nešvaruku ir išvažiuojant į greitkelį. Dangus iš pilko virsta juodu. Koncertas baigiasi. Skrendant šaligatviu motyvacijai nėra nieko panašaus į artėjančią audrą.

Aplink atramą ilgos kalnų grandinės gale ir purvo keliu žemyn į namų slėnį, laisvas pedalo šlaitas yra apleistas. Tačiau audra išlieka. Tada du prieš tai girdėti aštrūs traškėjimai, vienas priekyje, kitas už nugaros, labai stipriai pajuto mėsą žaibiškame sumuštinyje, skubiai į kalną, į besimėtantį audros sieną, kuri labai mandagiai pasislinko į šoną. tai priartėjo.

Kai ateina lietus, tai labai panašu į sniego plakimą žiemą. Išmokstame mylėti rudadumblius, net jei esame dėkingi už saugų praėjimą.

Su Šonu galima susisiekti adresu: seanmcnamara58@gmail.com.