Sautlande gyvena drambliai, kurių galiojimo laikas pasibaigęs

Memorialas Sally, Riversdeilo mirusiai drambliui, prie aptvaro, kuriame ji palaidota.

Pristatyta

Southland turi keturis negyvus dramblius.

Betty priklausė Wirth’s Circus ir mirė nuo apsinuodijimo tutu 1950 m. Inverkargilyje. Ji palaidota toje vietoje, kur įsikūrusi Gelbėjimo armija.

Buleno dramblys Sally (25 m.) mirė 1960 m. balandžio 17 d., ant geležinkelio atšakos Riversdeilyje, išgėręs vandens būgno, kuriame anksčiau buvo piktžoles naikinantis vaistas, galbūt parakvatas.

Pagal vieną pasakojimą: „Ištroškusi Sally ilgai išgėrė. Ji pargriuvo per valandą nuo iškrovimo. Sally kūnas buvo nugabentas į jos palaidojimo vietą Jorko kelyje, po to vyko vaikų eisena dviračiais.

SKAITYTI DAUGIAU:
* Kai Puni buvo užšalusi aikštelė
* Monowai vienpusis tiltas per Waiau
* Viena iš vienišų laidojimo vietų pietuose
* Kai Mitre Peak pirmą kartą buvo susitraukęs

Ji buvo tris tonas sverianti Azijos dramblys, 25 metų, nuostabiai paklusni ir verta 2000 svarų sterlingų.

Anoniminis dramblys buvo išplautas į krantą Doughboy įlankoje šeštajame dešimtmetyje. Tai buvo cirko gyvūnas, išmestas už borto Tasmano jūroje, kai mirė, toli nuo slaptos laidojimo vietos.

Kitas gali būti palaidotas Rivertone. Drambliai dažniausiai laidojami ten, kur miršta, o visoje Amerikoje yra memorialų pakelėse, geležinkelio atšakose ir mugių aikštelėse.

Aštuntojo dešimtmečio vidurio Stewarto sala po australų objektyvu

Colinas Simpsonas rašė Pabusk Naujoji Zelandija 1975 m. kaip vadovas Australijos lankytojams. Jam patiko Pietų šalis.

Jis nuskrido amfibija į Stiuarto salą ir ten Wairu atgal į Blefą. Jam patiko austrės, bet skonis buvo stiprus.

„Manau, kad sultingos Sydney Rock veislės yra geriausios austrės pasaulyje.

Jis rekomendavo kelionę autobusu ir ekskursiją Klajoklis bet nusprendė, kad Rakiuros dar nėra turistiniame žemėlapyje.

„Išvykau iš Stiuarto salos jausdamas, kad ji labiau skirta Naujosios Zelandijos gyventojams nei užsienio turistams, bet galima ginčytis, kad galimi pabėgėliai iš miesto žiurkių lenktynių yra daugiau iš Sidnėjaus ar San Francisko nei iš Oklando ar Kraistčerčo. “

Jis sakė, kad kai kurie pavadinimai kviečia tyrinėti – kramtomas tabakas, nuotykiai „Port Adventure“, „Threegged Woodhen“, „Big Hellfire“ ir „Ilgasis Haris“.

Aukso lupimo viltys žlugo

Pietų olandų žurnalistas, rašytojas ir poetas Fredas Milleris trejus metus gyveno oloje prie Clutha upės, o depresijos metais ieškojo aukso.

in Upėje buvo aukso aprašo Kawarau upės valdymo vartų uždarymo poveikį jos ištekėjimui į Wakatipu ežerą.

„Vandens lygis kasdien nukrisdavo šešis colius ar daugiau. Kalnakasiai alkani stebėjo, kaip upė krinta, visada dirbo pačiame vandens pakraštyje, kasdien laimėdami sunkesnį auksą. Užtvanka davė norimą pradžią, o keturiasdešimt metų taip ir neaptikti telkiniai dabar apdirbami.

„Pagaliau radome turtingą perspektyvą. Su džiaugsmu pastatėme lopšį ir pradėjome dirbti. Pagaliau kūdikis. Įkasėme giliau į žvyrą ir netrukus pasiekėme dugną, o ten šlapiame paviršiuje kaip žvaigždės spindėjo šimtai mažyčių aukso taškelių.

Tačiau lietus atėjo pakankamai greitai.

„Visuose krantuose kalnakasiai dirbo taip pat pašėlusiai, nes vanduo nenuilstamai padengė jų pretenzijas. Jie mažai žinojo savo Molyneux. Tą naktį upė turėjo pakilti dvidešimt pėdų. Visa viltis rasti turtingų pleistrų baigėsi, ir viskas, ką galėjome padaryti, tai šukuoti aukštesnius lygius po cento, o kartais ir pusę cento per dieną.